petek, 31. maj 2013

Hujšanje je bolečina v riti!


 Od kar sem se naučil, da je veliko "hujšanje". Prva je bila njena 80% Dieta in 20% vaje, ki sem mislil, poln sranja od zaslužiti iti, ker sem ugotovil, če boste dobili vaše telo nenehno premika vam ne bo treba skrbeti, kaj hrane, ki jo jeste. NAROBE! Jaz sem Foodie zato sem mislil s svojo vadbo načrtom sem lahko izmaže. NE!

Prehrana je sestavljena iz treh glavnih stvari - beljakovine, ogljikove hidrate, maščobe in pomaga graditi mišice, pusto ven telo in daje energijo. Če jeste ocvrte in sladko hrano (ki večinoma vsebuje maščob in koga briga, kakšne vrste maščob). Za vaše prehrane ali ahem vaš "sprememba življenjskega sloga", morate appx 60% ogljikovih hidratov, 20% beljakovin in 20% -, ki lahko ali ne sme biti točni, vendar blizu. Torej jedo smeti in telovaditi vam ne bo pomagalo izgubiti težo. Torej, kaj sem se obrnil na zdravo in čisto prehranjevanje, in nehal pitje gaziranih pijač. Kateri je bil najtežji od vseh. Preverite prejšnji članek, ki ga moi :) pisno

Oh, in postane boljši otroke! Mislil sem, da tudi zdaj sem se topi off funtov, in ne ravno ... glej Spremenil sem način prehranjevanja nehal soda in je bila še vedno delajo ven ... zdaj, preden sem nehal soda in spremenila svoje prehranjevalne navade še vedno nisem izgubila ničesar , ampak ko sem sem izgubila težo, ker sem nehal piti sok. Vendar ne iz telovaditi.

Tukaj je dealio! Moraš HARD ko vaja PUSH! Moj problem je, da sem bil ob odmori takoj, ko sem utrujen. Oh, ne, ne. Boste morali, na vrhu vse ostalo, kar je bilo zgoraj omenjeno, morate prepričati vaš srčni utrip gor na določenem območju in le traja 30 sekund, da se morebiti minuto odmora, tako vaš srčni utrip ostane gor in boste spali off funtov. Zato priporočam vlaganje v monitor srčnega utripa, če ste resni o izgubi Odstotek na funtu. Prav tako lahko ugotovimo, kako, kako se vaš srčni utrip bi moral biti med delom ven. Samo Googlov cilj srčni utrip za oblikovanje ".

Izgubil sem okoli 5 £, vendar imam še nekaj iti. Sem šteje trendy proizvodov, izgubo teže tam zunaj? Vraga ja, še posebej, ker sem bil nima sreče počne tisto, kar sem mislil, da sem pravilno delal. Ampak sem se odločil proti njej, ker želim, da to pravi način narediti.

Spreminjanje mojo dieto in delo, sem se naučil, da ljubezen veliko novih stvari, kot Čisto prehranjevanje, Running (sem tako ni tekač, in zdaj sem rada šla Running) in pitje vseh vrst zdravih pijač. Skušam ostati stran od sladkih pijač, ampak jaz imam poganjanje in nekateri sokovi in ​​sem vedno išče nove zdravo pijačo, da bi poskušali. Rad imam tudi vadbene opreme in različne treninge. Zdaj sem trenutno delam Turbo Fire, pilates, imajo jogo (in delaš jogo preveč). Imam toning čevlje in copate, pa tudi, da bom lahko nenehno izgublja težo in izgradnjo mišic.

Tako da moji starši, je, kako lahko izgubijo težo in je še vedno trn v peti? Malo.