petek, 7. junij 2013

10 Nasveti za najhitrejši način, da izgubijo težo


 Preden nadaljujete na svojem prizadevanju, da bi našli najhitrejši način, da izgubijo težo, se glasi takole:

To bi bilo nemogoče za mene, da izračun števila ur, ki sem jih vložili v hujšanju v preteklih letih. Sem bil tako uspešen pri čemer težo off v naglici, da sem dejansko dobil več znatne jackpot nagrad na različnih tekmovanjih. Torej, mislim, da v zvezi s tem sem nekakšen strokovnjak na najhitrejši način, da izgubijo težo.

V bistvu sem Ocenjujem, da sem izgubil več kot 500 kilogramov v mojem življenju. Toda preden misliš, da sem hvalisanja sem tudi dobil več kot 500 funtov. Dvakrat sem izgubila 75 £. Vendar je prišla nazaj. Veliko krat sem izgubila 30 to £ 40 z enakim rezultatom. Imam dve albume s fotografijami, ki obsegajo 40 let. Ena se imenuje "pred" in drugi ... No, dobiš sliko.

Na srečo, sem končno pogruntal ta stvar teže izguba ven. Moj problem teža je končno pod nadzorom.

To je dejal, mislim, da sem usposobljen za izjavo z vso gotovostjo, da se iščejo najhitrejši način, da izgubijo težo recept za katastrofo.

Mislim, če res želite narediti teže stvar hitro izgubi, potem raje to storiti v vaših mlajših letih. To je, ko vaše telo lahko zdrži največ zlorab. To je res. "Zloraba". Oni bodo "crash dietah" za nič ne pokliče. Takšna dieta je nevarna za vaše zdravje.

Nečimrnosti, želja, da bi opazil, in sprejeti motivirajo nas tvegati z naše zdravje. Najverjetneje ne bomo videli teh hitrih diet epizode kot nevarno. Vse to navodilo iz zdravstvenega razreda in mama je dobro za glavo znanja, vendar nismo bili pripravljeni kupiti vanjo. Z drugimi besedami, večina od nas ve bolje, vendar pa gre za hitro rešitev vseeno.

Dobra prehrana, disciplinirano vadbo, in zdravo življenje, so pravi način, da izgubijo težo. Splača največjo donosnost naložbe. To pomeni vrnitev zdravja in dobrega počutja za zdaj in kasneje v življenju, ko telo preide v bitko s staranjem. Kaj morate storiti, zdaj bo močno izboljšal kakovost svojega življenja za jutri.

Namesto da bi iskali "dietah za hitro hujšanje", je bolje, da se osredotoči na "dietah za zdravo hujšanje."

Oprostite, da vas razočaral. Za nakup v tem razmišljanju, boste morali dati svoj zelje prehrana, limonade hitro, prehrana grenivke in prehrano banan. Prav tako boste morali vreči proč prehrana tablete. Dobra novica pa obstaja nekaj stvari, ki jih lahko storite, da pospeši vaše hujšanje napredka brez ogrožanja vašega zdravja.

Potem je 10 nasvetov za uravnotežen pristop k hitri izgubi teže:

1. Sprejeti dejstvo, da morate spremeniti svoj življenjski slog.

2. Razširi obrokov čez dan. Vzemite si pet manjših obrokov, pri majhnih živilskih izdelkih, namesto treh velikih obrokov.

3. Porabijo svoj zadnji obrok vsaj dve uri pred odhodom v posteljo, tako da ima telo čas za prebavljanje hrane.

4. Začni aerobni program, ki vključuje pridobivanje vaš srčni utrip gor vsaj 3-krat na teden po 30 minut.

5. Izrežite bele stvari iz vaše prehrane. Ostani proč od bele moke, riž, sladkor in krompir. Izjema bi občasno krompir pečen ali kuhamo s kožo.

6. Ostani proč od ocvrte hrane in maščob.

7. Omejite količino rdečega mesa na največ 5 unč 3-krat na teden.

8. Pojdi ekološko in jesti čim več surove zelenjave in sadja, kot je mogoče. Shoot za cilj 50% surovo.

9. Znebite se vseh dietnih sode. To vključuje dietnih pijač, kakor tudi sladkor obremenjeno pijače.

10. Get veliko počitka ... vsaj 8 ur na noč. Boste dejansko pospešiti izgubo telesne teže, ki jih spi v hladnem okolju.

To je le nekaj stvari, ki jih lahko storite za zdravo hujšanje. Samo izrezovanje belo stvari in dietnih pijač iz moje zdravje mi je omogočil, da izgubijo več kot 40 £ in ga hranite off. Še pomembneje pa je moje zdravje zelo izboljšala. Če bi vedel šele takrat, kar vem zdaj.